måndag 31 augusti 2009




okey asså hade då tänkt att jag skulle börja med dagens hiss och diss!!

så dagens diss blir..........................:
WANNABE!!! okey asså jag tror att olivia har skrivit det innan eller? men iaf så bara måste jag skriva det igen! för just nu är jag så jävla trött på dem!! hitta på nåt eget lixom!!! vem håller inte med om det?!

och dagens hiss blir.........................:
PIGG PÅ MORGONEN!!! det var precis vad jag var imorse! pigg!! jag vaknade av väckarklockan och kände som vanligt otroligt seeg men helt plötsligt så bara började jag dampa och kände mig enormt pigg...så gick ner och käkade lite frukost och därefter tog jag en lång promenad med mallan! jag brukar ju gå med henne på morgonen men inte så här länge!

det var det det!! imon kmr en ny dagens hiss och diss!!


Hali Baj Baj//ebba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar