söndag 30 augusti 2009

Heeeey!!

Sorry att jag inte har lagt in några inlägg på ett tag!!

Aja nu tänkte jag berätta om helgen hemma hos Ebba =) :

Först åkte jag hem efter skolan med bussen sedan så stack jag hem till Ebba.

Och då så stack vi ner till Shack Matt, Men vi köpte aldrig några byxor där x) vi köpte byxor på

ett annat ställe!

Sen stack vi hem och laddade ner Tjenare kungen, medans den laddade så stck vi till en lekpark

med Mallan så att både hon, jag och Ebba fick springa av oss, vi lkte tagen med Mallan och

kurragömma!! =)

Sen när vi kom hem till Ebba igen så var filmen färdig så vi tittade på den =)

Efter det var vi hyperaktiva kl var då typ elva tror jag så vi började filma en massa skit med

webbcamen!

Men sen gick vi ut typ halv tolv då såg vi att Vilma (Ebbas lillasyster) och hennes kompis hade

ritat på vägen så vi tog vägkritona och började rita Jag ritade svampbob och en hoppahage och

Ebba skrev något skit om att hon var bäst på vägen x) Men sen så kom Vanessa förbi hon var

ute och rastade romeo (hennes hund) haha=) medans vi hoppade hage haha!!

Aja sen så kom Vilma och hennes kompis ut och sen skulle vi tävla om vem som djorde roligaste

klipp med webbcamen haha =) Aja sen efter det så tittade vi på LA ink och efter det så började

vi titta lite på två Tigerbröder, men sen så blev Jalla Jalla färdig (vi laddade ner den) färdig så vi

tittade på den i stället. En stund efter att vi hade startat Jalla Jalla så blev I taket lyser stjärnorna

färdig så vi tittade på den i stället sen kommer jag inte håg så mkt joo typ att jag råkade somna

och snackade i sömnen sen när jag vaknade trodde jag det var Ebba som satt och spelade gitarr

snacka om yrvaken jag minns att jag typ sa: Fan vad dåligt du spelar!! hahahahahah!!!

Hali baj baj!!// Olivia!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar