onsdag 26 augusti 2009

Heeey!!

Nu ska jag dissa!!! (eftersom Ebba redan har hissat så får jag äran att dissa) :

WANNABE: Visst är det rigtikt sörigt när man har köpt ny snygga kläder och äntligen hittat sin egen stil. Men sen redan nästa dag kommer dom Wannabe:sen och har exakt samma kläder, smink, skor och smycken o.s.v!! Alla som är wannabe tänker särkert såhär:
åhh, om jag klär mig så där kommer hon/han att vilja vara med mig!!
Men så är det INTE, utan tvärtom det är bara jobbigt och störigt. Man blir bara mest förbannad!! (N)

SKOLAN: Visst är det kul med alla kompisar, för det är ju trotts allt skolans förkännst att man har alla kompisar som vi har. Men ändå är det alltid jobbigt att gå upp tidigt, alla läxor, alla tider man ska passa och all press man har på sig!! (N)

FIENDER: Och med fiender så menar jag kompisar som sviker och skiter i en. Jag menar är dom ens värda att bli kallade kompisar?? (N)

CIGGAR: Varför vill man dra i giftig rök i lunorna som kan döda en, när man kan vara en lycklig människa?? Buuu för ciggar!! (N)

SEGA DATORER: Visst är det jobbigt med sega datorer. Man sitter och trycker flera gånger efter typ fem min så kommer det upp miljoner av samma!! (N)

OSKRATT: Folk som inte skrattar är faktiskt lite tråkiga. För alla vet väll att ett gott skratt förlänger livet?? För folk som aldrig har skrattat (N)

HALI BAJ BAJ// Olivia!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar