söndag 23 augusti 2009















Heeeeey!!!!

Okej då är kl 22:06 denna söndag kväll och jag ska försöka att blogga lite!! =)

Jag behöver ju inte skriva vad jag har gjort idag för det har ju Ebba skött så bra här nedanför =)

Så därför ska jag försöka skriva om något intressant i stället i förra inlägget jag gjorde så låvade

jag att skiva om converse!!! Så därför har jag sammlat ihop lite fakta nu:

Converse har sålt skor sedan början av 1900-talet.





Marquis M Convese startade 1908 tillverkning av skor med gummisula.

De har blivit kända för sina basketkängor och de blev populära utanför sportens värld på

1970-talet i och med att många populära rockband började ha dem.

Sedan 2003 ägs Converse av Nike!!

Och så tänkte jag sno iden med att hissa och dissa från Ebba Om det är okej Ebba??

Så nu ska jag hissa och dissa Converse lite:

Jag börjar med att hissa:

Att dom är så otroligt snygga!!(Y)

Att Converse har sin egen stil, asså jag menar nu förtiden så härmar ju alla skoförlagen varandra
men Converse har värkligen hittat sin egen stil, bra gjort (Y)

Sen så hissar jag alla er som använder All Star istället för fejk!!(Y)










Och nu ska jag dissa:

Det är svårt och jobbigt att dissa Converse men det finns iaf en grej jag bara måste dissa

Converse för och det är: Att dom har högklackade Converse!!!!!!!!

Det var allt för mig kommentera gärna vad ni tkr.

HALI BAJ BAJ// Olivia!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar