söndag 23 augusti 2009

kvällen!

shao!!

sitter nu här och käkar kakor som min kära mamma sparade till mi hahaa!!
mkt goott!

för en stund sen kom jag hem från olivia! hom kom hem från joggesö ni idag så jag gick och mötte henne vid halv åtta! sen brann det tydligen i når hus nära henne så vi stack ner och kollade!
sen gick vi hem till henne och satte oss lite vid darton. sen vid halv 9 stack jag till mitt place!

imon ska vi ta skolfotto! ska gå tidigare och möta olivia sen ska vi träffa diana på skolan för att fixa oss lite:p

men ska kolla in lite andra bloggar nu så sees

Hali Baj Baj!!//ebba

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om allt du skrev.
    Och sen så kan man ju bli platfotad om man använder dom hela tiden=/.
    // Fanny


    Converse yeey<3

    SvaraRadera
  2. De va meningen att jag skulle komentera till de Olivia skrev men de verkar som att jag komenterade ditt istället, haha. // Fanny

    SvaraRadera