söndag 23 augusti 2009

ebba hissar!!






shao! tänkte skriva lite om vad jag hissar!! och eftersom att jag ska vara positiv så skippar vi dissar!! HaahAA

Fetebba hissar:
adidas väskor
: åhh jag älskar dem! har själv en vit med svart text! den är ganska liten men får ändå plats mkt grejer iden! jag använder den verkligen till allt!! skolan, en dag på stan överallt!!
adidas-väska är ett måste för ebba pettersson!!

helger: är det inte skönt efter en vecka i plugget? vakna upp på lördags morgonen och inse att man kan sova hela dagen om man vill! jag älskar det!!

gammla smycken: är det inte kul att kolla i genom gammla lådor och hitta en massa fräcka halsband man inte har använt på evigheter!! hitta en massa nytt att ha till dem gammla kläderna så att det ser lite roligare ut!!

färgglada nagellack: jag älskar färgglada nagellack!! det är så härligt att lysa upp lite speciellt nu i höstmörkret!! satsa på färgglada nagellack i höst allihopa!!

balkonger: tycker att det är jätte härligt att sitta på balkongen och blogga!! allra helst när det är sol ute! önskar bara att jag hade en utanför mitt rum:/

peace: går jag förbi en tröja med ett peace-märke på kan jag bara inte låta bli att köpa den! tycker det är toppen med peace på tröjan!! hahha

//ebba

3 kommentarer:

  1. blaaa försöker bara fixa en grej med kommentarerna därför kommenterar jag

    SvaraRadera
  2. Jag har Balkong utanför mitt rum. // Fanny

    SvaraRadera