fredag 21 augusti 2009


Heeey!!

Olivia här som ska snacka om dagen idag:

Jag vaknade kl halv 7 och började dagen med att platta håret =)

Sen masade jag mig ner till bussen och åkte till skolan som är såååååå roligt (vilket skämt)

Aja men sen så käkade vi lunch (örrrrrrk)

Sen var jag och Ebba sega hela dan och Diana försökte dampa med oss fast det gick inte så bra haha!!

Sen när vi hade slöjd vill jag inte gå in på detaljer *host* men Diana fortsatte att dampa då iaf!!

Sen gick jag hem en underbar fredag (elr inte)!!

Så nu sitter jag här och lyssnar på Green day och försöker att blogga lite!

Jo och så var det en sak till jag ska till Joggesö idag så jag kommer inte blogga i morron men jag

tror att jag är tbx på söndag elr jaaa det måste jag ju för den är det den tråkiga skolan igeeen

men det vill jag inte tänka på nu för nu ska jag bara njuta av helgen!!

HALI BAJ BAJ// Olivia!!

1 kommentar: