måndag 2 november 2009

hejsan...tänkte berätta lite om min dag!

det var en skiit tråkig dag idag. vaknade,skulle upp till första dagen i skolan efter lovet. FYFANASSÅ! det var hemskt. fixade mig och mötte upp olivia. skolan var seeg förutom nån rast när det var damp på högsta nivå! musiken var väl ganska okey. Amelia och jag dampade loss när vi skulle sjunga. HaaHaa olivia kunde ju fan inte nåån jävla låt men när hon väl kunde tyckte jag att det lät riktigt bra med våra stämmor tsm! hahaa,elr inte! sjöng som fan och det lät väl inte riktigt bra om man säger så haahaa. men vafan bättre å sjunga än å bara sitta där å ha tråk och inte våga göra nåt lixom! tkr ni inte?? matten giick skiit! fick damp på min mattelärare å hon fick damp på mig...så ja...asså jag tror att jag borde börja fjäska lite för henne...haaha, inte så populär preciis om man nu ska uttrycka sig så lixom!

men sen var det bara å cykla hem å städa...var tvungen för en grej som jag inte kan berätta. men efter det iaf så kammade jag mallan. igentligen behövde hon itne kammas men asså jag måste kamma henne varenda dag för annars så blir hela hon en stor knuta och man måste typ klippa bort all päls på henne,nej men nästan!

sen har det bara varit tråk hela kvällen! buuu wääää men men
har funderat på om jag skulle gå och lägga mig tidigt idag typ för at vara pigg imon,men det kommer jag antagligen inte kunna!

så ska nog gå ner och göra lite mackor och sedan gå upp på mitt nystädade rum i min nybäddade sän och bara ha det gött! å kolla på tv! asså jag är världens soffpotatis! men men...

asså hur fan kunde jag skriva så jävla mkt när jag har haft en extremt tråkiig dag?? jaja,för er nördar som är helt desperata som fortfarande läser

Hali Baj Baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar