söndag 1 november 2009

IDAG!!


Heeeeeey!!

Idag har jag skit tråkigt, funderar på att gå på Michael Jackson's film This is it..!?

Men jag vet inte..? Är det någon som har sett den? Är den bra elr?


Aja annars så har jag inte gjort så mkt i helgen förutom att jag hade några huliganer (även kallade "kompisar") här natten till lördag hahahahahah!!!=)

Vi kollade på film och lite sånt!

Sen när dom stack hem så va jag lite på datorn. Efter det var jag jätte trött och så frös jag as mkt så j ag tog ett bad =) Sen fick jag as ont i huvudet, sen satt jag och sms:ade upp typ 30-40kr med Annie =) Fattade inte hur hon pallade åka till Evelina's Halloween fest på kvällen....(jag skulle kanske dit oxå men det hade jag ju inte sagt till Evelina så jag sket i det men jag tror inte att jag hade pallat det häller)


(jag har bara lite bilder i från iförgår kväll men jag pallar inte lägga upp det nu xD)


Ha det braaaa!!!

Hali baj baj// Olivia!!

2 kommentarer:

  1. hej :) vi hade jätte kul på festen, ifall du undrar :) och du hade gärna fått komma, du sa ju att du kanske skulle komma, så jag hade räknat me dej.. synd att du inte kom, men vi ses kanske en annan dag. Kram

    SvaraRadera
  2. vare många som kom eller? :)

    SvaraRadera