söndag 11 oktober 2009

VI BEHÖVER DIN HJÄLP!!!

Heeeeeeeey!!

Har varit kass på att blogga igeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!

Men ni får jätte gärna komma med tips om vad vi kan skriva på vår blogg mitt huvud är lite

Tomt just nu men så är det när det är höst (elr snarare året runt i mitt iaf)hahahahah

Jag tänkte att varje vecka så ska vi ha något som heter: Fråga Olivia & Ebba!!

så typ på måndagar lägger vi ut ett inlägg där ni kan fråga vad ni vill till oss sen nästa måndag så

kommer ett nytt inlägg där vi svarar!! =)=)=)=)

Kommentera gärna vad ni tycker om denna idén!!

Om vi får några kommentarer där ni tycker detta är en bra idé så börjar vi redan i morgon =)

Hali baj baj// Olivia!!

P.S ni får jätte gärna komma med andra förslag som kan göra vår blogg lite roligare! D.S

4 kommentarer:

  1. ja det är väl en bra idé! :)
    (fast jag har inga frågor men ändå, andra kanske har det)

    /Felicia

    SvaraRadera
  2. sist ni hade något sånt här blev ni ju bara arga på någon anonym som hade skrivit privata frågor:/

    om ni ska göra de så tycker jag att ni verkligen ska svara ärligt.
    inte lite kaxigt såm förragången:/

    SvaraRadera
  3. Vad är det för mening med o skriva anonymt?? Är dom fega eller? :o

    SvaraRadera