onsdag 28 oktober 2009

Heeeeey!!

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag..

Iaf så har jag inte gjort så mkt under lovet, vad har ni själva gjort??

just det idag så åkte jag hem till pappa så nu ska väll jag antagligen inte göra mkt mera ikväll.

Är faktiskt kanska seg idag =)=) *ingen bryr sig*

Aja men här nedanför så kan ni ju alltid kommentera och skriva frågor som vi besvarar senare.

Som jag sa i något annat inlägg och då ville ni ha det så ni kan bara fråga vad ni vill hahah=)

Aja, just det jag skulle förresten ta kort till id-kortet i tisdag men det blev som det blev...

Fan vad jag hatar den gubben han fråga ju inte om jag ville ta om det!!!!! Ahhhhhh

Jag halvblundar ju för fan nästan ser drogad ut ju, men ahhhhhhh!!!

Just det sen har jag ju fått min mobil som var på lagning.

och sen så skulle vi ta över mitt minneskort från den tillfälliga mobilen till den som hade varit på lagning och gissa vad??? När min käraste pappa skulle trycka ut minneskortet så flög det i väg i bilen så jaaaa, nu har jag lixom inget på min mobil.......!!!

Hoppas er vecka har varit lite bättre =)

Hali baj baj// Olivia!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar