söndag 13 september 2009

mohahahaha!!!

just nu har jag sålt för 4400 på jultidningarna!!
vaddå töntigt?? asså det är faktiskt inte töntigt att tjäna pengar!

iaf så betyder det att jag får 1800 kr! jag skiter i alla dem där töntiga premierna som är SKIT!
mohahahahhahahhhahahahahahahahaahahaha

asså är det bara jag som tkr att olivia är dålig på att uppdatera idag??
jag ahr faktiskt läst att för att få en känd blogg och blablabla så är det bra om man uppdaterar typ mins 8 gånger om dan!

men som sagt har ju jag inga ideer om vad jag ska skriva om! som jag ahr nämnt innan i bloggen!
fick lite tips där förresten!

typ som:

skriva om hur man tjänar pengar! (kommer i nästa inlägg,tror jag)

kläder...

men har jag sagt att ni ska sluta tipsa oss? NEJ!! så om ni kommer på nåt! TIPSA FÖR FAN!
i nästa inlägg som jag ska börja direkt på ska jag skriva om hur man kan tjäna pengar! för det var ju faktiskt ni läsarnas förslag!

Hali Baj Baj//ebba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar