lördag 12 september 2009

Heeeeeeeeey!!

Idag har man liksom inte hittat på något!! Bara varit slö heeela dagen!!

Synd att det gick som det gick för Ebba och Mallan, bättre lycka nästa gång, elr vad säger ni???

Aja ni vill väll inte sitta här och lyssna på vad jag har gjort idag!!

För visst är det himmla trist när man sitter och läser typ: Idag vaknade jag kl tio och läste lite sen

gick jag och käkade frukost!! För vem har inte gjort det?????

Det är ju roligare att läsa om typ utställningar med Mallan, hiss och diss o.s.v....

kommentera gärna vad ni tkr, för vad vet jag ni kanske tkr det är roligt att läsa om vad jag och

Ebba har hittat på på dagen lite mer detaljerat, för isåfall kan vi skriva om det!!

Vi gör allt för att våra läsare ska trivas här på bloggen!!

P.S Tipsa gärna era vänner om denna bloggen oxå!! D.S

Hali baj baj//Olivia!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar